Voor een bedrijf is een goede klantenservice essentieel. Als de klanten het idee hebben serieus te worden genomen, dan is dat een belangrijke pre voor uw bedrijf. Gebruik betrouwbare klantenservice software om binnengekomen vragen en klachten efficiënt af te handelen. Zo voorkomt u dat een bericht te lang blijft liggen. Dit kan dan weer leiden tot nieuwe klachten, wat uiteraard niet goed is voor uw reputatie. Steeds meer bedrijven werken met een ticketsysteem voor de klantenservice. De handige functies van dit systeem houden de communicatie met klanten overzichtelijk. Welk systeem kies ik voor mijn bedrijf?Er zijn verschillende bedrijven die een systeem voor klantenservice software aanbieden. Het beste systeem ontvangt u bij Omnidesk. Dit is een handig ticketsysteem voor uw klantenservice. Zodra een klant een bericht stuurt, krijgt dit een individueel nummer. Alle berichten die door u of door de klant worden verstuurd over dit onderwerp, worden opgeslagen onder datzelfde nummer. Ook achteraf kunt u berichten van en aan deze klant gemakkelijk terugvinden. Dit kan handig zijn als er een conflict ontstaat over de gevoerde correspondentie. Mocht een klant beweren bepaalde zaken niet te hebben geschreven of van u te horen hebben gekregen, dan kunt u dit eenvoudig weerleggen. Ga voor een efficiënte klantenserviceAls u kiest voor een volledig geautomatiseerd ticketsysteem voor klantenservice, dan heeft u een stuk minder werk aan het afhandelen van contacten met klanten. Vergelijk het met een overvolle postbus waarin e-mailberichten binnenkomen die kriskras door elkaar staan. Dat werkt misschien prima als u per week hooguit vijf keer contact heeft met een klant. Als het om tientallen of honderden contacten per dag of per week gaat, wordt het een ander verhaal. Dan is overzichtelijke klantenservice software een must. Op de website van Omnidesk vindt u meer informatie over hun systeem. Hier vindt u ook de contactgegevens voor het aanvragen van een offerte of aanvullende informatie. |